Telecomloket

Het Telecomloket helpt je om het juiste tarief te betalen voor je telefoon, internet en andere internetdiensten.

  • Denk je dat je te veel betaalt voor je internetdiensten?
  • Weet je zelf niet meer zo goed of je alles wel nodig hebt waarvoor je elke maand betaalt?
  • Heb je recht op sociaal internet?

Het Telecomloket kijkt samen met jou wat je echt nodig hebt en of je hiervoor het beste tarief betaalt.

Dit levert soms een besparing op, die meer dan € 200 per jaar kan bedragen.

Maak eerst een afspraak in het Welzijnshuis
via telecomloket@weerwerk.be of 051 62 17 10
donderdag 9 oktober 2025 8:30 tot 11:30
donderdag 13 november 2025 8:30 tot 11:30
donderdag 11 december 2025 8:30 tot 11:30

Is een donderdagvoormiddag voor jou niet haalbaar, kan je ook nog op een ander momenten geholpen worden.
Kijk hier voor andere locaties.

Wat breng je zeker mee?

  • Je identiteitskaart en pincode
  • Je smartphone om Itsme te gebruiken
  • Een recente factuur van je telecomdiensten
    • vaste telefoon
    • gsm-abonnement
    • internet
    • digitale televisie
    • ...
  • De login bij je provider (met jouw e-mailadres en wachtwoord) als je dat hebt.

Er kan gecontroleerd worden of je recht hebt op sociaal tarief.